Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
24 grudnia 2020 11:00
-
Kategoria zakupowa
Usługi IT i telekomunikacyjne
-
Tytuł postępowania
Serwis serwerów Itanium dla platformy UNIX
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/72/20
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiotem zamówienia, jest świadczenie przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia Umowy, lub do dnia wyczerpania łącznego maksymalnego wynagrodzenia brutto wskazanego w formularzu cenowym, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, jednak nie wcześniej niż od dnia 8 maja 2021 roku:
1. Usługi opieki serwisowej serwerów Itanium dla platformy UNIX, bez wsparcia na oprogramowanie wbudowane i systemy operacyjne.
2. Udzielanie Konsultacji w siedzibie Zamawiającego w wymiarze do 240 godzin, przez cały okres obowiązywania Umowy.
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
50312000-5 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji techniczne -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
http://epuap.gov.pl/wps/myportal
-
Termin składania ofert
28 stycznia 2021 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania:7f778835-c1a4-4c78-90e2-b51e3ac970c4
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
2.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2.2. format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
2.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
2.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
2.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na ePUAP dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
2.6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia08 stycznia 2021 13:18
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia29 stycznia 2021 17:01
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia25 marca 2021 09:56
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia23 kwietnia 2021 13:00
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Dorota Szczurowska
E-mail: SekretariatDZP@zus.pl
tel.: +48 226671704 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia