Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    24 grudnia 2020  10:03

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, usługi opieki serwisowej dla oprogramowania EMC Networker, oraz oprogramowania i sprzętu wraz z oprogramowaniem wbudowanym Avamar

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/67/20

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Świadczenie przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, usługi opieki serwisowej dla oprogramowania EMC Networker, oraz oprogramowania i sprzętu wraz z oprogramowaniem wbudowanym Avamar
    W części A:
    a) świadczenie usługi opieki serwisowej dla oprogramowania EMC Networker;
    b) konsultacje;
    W części B:
    a) świadczenie usługi opieki serwisowej dla niżej wymienionego oprogramowania oraz sprzętu wraz z oprogramowaniem wbudowanym:
    — oprogramowanie EMC Avamar,
    — serwery Avamar Gen 4 (M1200) -16 sztuk.
    b) konsultacje.

    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodami:

    Część A:
    72260000-5 – Usługi w zakresie oprogramowania
    71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej

    Część B
    72260000-5 – Usługi w zakresie oprogramowania
    71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
    72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    http://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    28 stycznia 2021  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: 4c7d73e1-c6b1-413f-8e91-206c340d94fd
    2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    2.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2.2. format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    2.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    2.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    2.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na ePUAP dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    2.6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 stycznia 2021  08:18

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 stycznia 2021  15:41

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 stycznia 2021  15:45
  • Zmiana dotyczy

    Termin składania ofert

  • Treść zmiany

    Treść zmiany

    Termin składania ofert
    było:
    28.01.2021 r. godz. 10:00
    jest:
    29.01.2021 r. godz. 10:00

    Termin otwarcia ofert
    było:
    28.01.2021 r. godz. 12:00
    jest:
    29.01.2021 r. godz. 12:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    29 stycznia 2021  10:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 stycznia 2021  15:08