Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    28 grudnia 2020  13:57

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Serwis Macierzy HP dla platformy UNIX

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01 - 748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/73/20

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 27 marca 2021 roku, usług opieki serwisowej macierzy HP dla platformy UNIX wraz z zainstalowanym oprogramowaniem, bez usług opieki serwisowej i dostarczania aktualizacji dla oprogramowania wbudowanego.

    2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    50 31 20 00 - 5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego,
    71 62 10 00 - 7 Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej,

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5 z uwzględnieniem postanowień pkt 1.5.3.1. SIWZ, do dnia 12.01.2021. r. do godziny 10:00.
    2. W przypadku złożenia oferty w formie określonej w pkt. 1.5.3.2. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu do dnia 12.01.2020 r. do godziny 10:00.
    Link do ePUAP : https://epuap.gov.pl/wps/myportal
    lub h ttps://miniportal.uzp.gov.pl

  • Termin składania ofert

    12 stycznia 2021  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: 9fd12777-e45f-451b-9a1c-e4528932ce41
    2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    2.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2.2. format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    2.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    2.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    2.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na ePUAP dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    2.6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 stycznia 2021  08:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 lutego 2021  10:56

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 marca 2021  13:24