W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    19 listopada 2020  13:02

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Usługa odbioru i niszczenia nośników informacji wytworzonych w Oddziale ZUS w Kielcach

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Kielcach

  • Adres zamawiającego

    ul. Piotrkowska 27
    25-510 Kielce

  • Województwo

    świętokrzyskie

  • Numer postępowania

    150000/273/8000316707/2020

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania są:

    Agnieszka Bujnowska
    Główny Specjalista, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    T: +48 41 335-67-48
    E: zap_kielce@zus.pl

    Paweł Orliński
    Starszy Specjalista, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
    T: +48 41 367-74-23
    E: zap_kielce@zus.pl

    Godziny kontaktu z Wykonawcami 07.30 – 15.00 (pn.- pt.).

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    30 listopada 2020  12:24