Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
4 stycznia 2019 11:53
-
Kategoria zakupowa
Dostawy mebli
-
Tytuł postępowania
Zakup wyposażenia meblowego i tablic informacyjnych na Salę Obsługi Klientów - Oddział ZUS w Bielsku-Białej ul. Traugutta 2a.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Bielsku-Białej
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Bielsku-Białej
ul. Krasińskiego 34, 36
43-350 Bielsko-Biała -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
020000/271/14/2018-ZAP-13
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
39130000-2 Meble biurowe
39112000-0 Krzesła
31523200-0 Trwałe znaki informacyjne -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 34, 36 budynek A, Sala Obsługi Klientów – Dziennik podawczy, lub przesłać na adres Zamawiającego:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Bielsku-Białej
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
ul. Krasińskiego 34, 36
43-350 Bielsko-Biała -
Termin składania ofert
17 stycznia 2019 10:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 stycznia 2019 13:42
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 stycznia 2019 12:25
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia17 stycznia 2019 11:59
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia07 lutego 2019 12:27
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia25 lutego 2019 13:25
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Joanna Szwej
e-mail: joanna.szwej@zus.pl
tel. 33 825 27 15 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia