Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
9 stycznia 2019 13:25
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Otwarcie i prowadzenie skonsolidowanych rachunków FUS, FEP oraz Zakładu i realizację wypłat masowych.
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/46/18
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
66110000
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/
-
Termin składania ofert
18 lutego 2019 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania - 92197c41-10ea-4ca8-b123-57981aae79aa
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia13 lutego 2019 13:13
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia13 lutego 2019 13:14
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
Numer sekcji: III.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: punkt 2
Zamiast:
Wdrożenie pełnej funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej, służącego do obsługi rachunków prowadzonych na podstawie umowy nastąpi nie później niż w terminie 120 dni od daty podpisania umowy.
Powinno być:
Wdrożenie pełnej funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej, służącego do obsługi rachunków prowadzonych na podstawie umowy nastąpi nie później niż w terminie 120 dni od daty podpisania umowy, ale nie później niż do 15 października 2019 r.
Numer sekcji: III.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: punkt 3
Zamiast:
Uruchomienie produkcyjne systemu bankowości elektronicznej, służącego do obsługi rachunków prowadzonych na podstawie umowy (tj. rozpoczęcie realizacji przelewów oraz plików z płatnościami masowymi) dla poszczególnych Jednostek może następować transzami, ale nie później niż do 15.10.2019 r.
Powinno być:
Uruchomienie produkcyjne systemu bankowości elektronicznej, służącego do obsługi rachunków prowadzonych na podstawie umowy (tj. rozpoczęcie realizacji przelewów oraz plików z płatnościami masowymi) dla poszczególnych Jednostek może następować transzami, ale nie później niż do 17.10.2019 r.
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 18/02/2019
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 04/03/2019
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 18/02/2019
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 04/03/2019
Czas lokalny: 13:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
4 marca 2019 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia21 lutego 2019 15:28
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia21 lutego 2019 15:36
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
Numer sekcji: II.2.5
Zamiast:
Kryterium jakości - Nazwa: Wartość współczynnika k (współczynnik k to mnożnik, określający wysokość oprocentowania rachunków bankowych w odniesieniu do stawki WIBID O/N) - (K) / Waga: 1
Cena - Waga: 99
Powinno być:
Kryterium jakości - Nazwa: Wartość współczynnika k (współczynnik k to mnożnik, określający wysokość oprocentowania rachunków bankowych w odniesieniu do stawki WIBID T/N) - (K) / Waga: 1
Cena - Waga: 99
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 18/02/2019
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 12/03/2019
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 18/02/2019
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 12/03/2019
Czas lokalny: 13:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
12 marca 2019 09:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia04 marca 2019 15:54
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia04 marca 2019 15:57
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 18/02/2019
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 15/03/2019
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 18/02/2019
Czas lokalny: 13:00
Powinno być:
Data: 15/03/2019
Czas lokalny: 13:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
15 marca 2019 09:00
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia15 marca 2019 15:43
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia08 maja 2019 12:30
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia05 sierpnia 2019 09:23
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Dorota Ochnik
22 6671723
dorota.ochnik@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia