Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    9 stycznia 2019  13:25

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Otwarcie i prowadzenie skonsolidowanych rachunków FUS, FEP oraz Zakładu i realizację wypłat masowych.

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/46/18

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    66110000

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    https://epuap.gov.pl/wps/myportal/

  • Termin składania ofert

    18 lutego 2019  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania - 92197c41-10ea-4ca8-b123-57981aae79aa

    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".

    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 lutego 2019  13:13

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 lutego 2019  13:14
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Numer sekcji: III.2.2
    Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: punkt 2
    Zamiast:
    Wdrożenie pełnej funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej, służącego do obsługi rachunków prowadzonych na podstawie umowy nastąpi nie później niż w terminie 120 dni od daty podpisania umowy.
    Powinno być:
    Wdrożenie pełnej funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej, służącego do obsługi rachunków prowadzonych na podstawie umowy nastąpi nie później niż w terminie 120 dni od daty podpisania umowy, ale nie później niż do 15 października 2019 r.
    Numer sekcji: III.2.2
    Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: punkt 3
    Zamiast:
    Uruchomienie produkcyjne systemu bankowości elektronicznej, służącego do obsługi rachunków prowadzonych na podstawie umowy (tj. rozpoczęcie realizacji przelewów oraz plików z płatnościami masowymi) dla poszczególnych Jednostek może następować transzami, ale nie później niż do 15.10.2019 r.
    Powinno być:
    Uruchomienie produkcyjne systemu bankowości elektronicznej, służącego do obsługi rachunków prowadzonych na podstawie umowy (tj. rozpoczęcie realizacji przelewów oraz plików z płatnościami masowymi) dla poszczególnych Jednostek może następować transzami, ale nie później niż do 17.10.2019 r.
    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 18/02/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Powinno być:
    Data: 04/03/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Numer sekcji: IV.2.7
    Zamiast:
    Data: 18/02/2019
    Czas lokalny: 13:00
    Powinno być:
    Data: 04/03/2019
    Czas lokalny: 13:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    4 marca 2019  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 lutego 2019  15:28

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 lutego 2019  15:36
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Numer sekcji: II.2.5
    Zamiast:
    Kryterium jakości - Nazwa: Wartość współczynnika k (współczynnik k to mnożnik, określający wysokość oprocentowania rachunków bankowych w odniesieniu do stawki WIBID O/N) - (K) / Waga: 1
    Cena - Waga: 99
    Powinno być:
    Kryterium jakości - Nazwa: Wartość współczynnika k (współczynnik k to mnożnik, określający wysokość oprocentowania rachunków bankowych w odniesieniu do stawki WIBID T/N) - (K) / Waga: 1
    Cena - Waga: 99
    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 18/02/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Powinno być:
    Data: 12/03/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Numer sekcji: IV.2.7
    Zamiast:
    Data: 18/02/2019
    Czas lokalny: 13:00
    Powinno być:
    Data: 12/03/2019
    Czas lokalny: 13:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    12 marca 2019  09:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 marca 2019  15:54

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 marca 2019  15:57
  • Zmiana dotyczy

    Ogłoszenie o zamówieniu

  • Treść zmiany

    Numer sekcji: IV.2.2
    Zamiast:
    Data: 18/02/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Powinno być:
    Data: 15/03/2019
    Czas lokalny: 09:00
    Numer sekcji: IV.2.7
    Zamiast:
    Data: 18/02/2019
    Czas lokalny: 13:00
    Powinno być:
    Data: 15/03/2019
    Czas lokalny: 13:00

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    15 marca 2019  09:00

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 marca 2019  15:43

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    08 maja 2019  12:30

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 sierpnia 2019  09:23