Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
7 lutego 2019 09:42
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości budynków oraz terenów zielonych obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Adres zamawiającego
ul. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin -
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
271/PN/U/5/ZAP/2018
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90910000-9 - usługi sprzątania (główny CPV)
90911200-8 -usługi sprzątania budynków
90919200-4 - usługi sprzątania biur
90900000-6 - usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90911100-7 - usługi sprzątania miejsc noclegowych
90911300-9 - usługi czyszczenia okien
90914000-7 - usługa sprzątania parkingów
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - usługi odśnieżania
90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń
77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - usługi w zakresie trawników -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/
-
Termin składania ofert
14 marca 2019 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania: 193bf41e-1fa2-414e-ac62-72c1ed20203a
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ w folderze "Klucz publiczny".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia05 marca 2019 09:05
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia14 marca 2019 14:48
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia12 kwietnia 2019 13:43
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia12 czerwca 2019 10:12
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Ireneusz Tymanowski, tel. 91 459 6578
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia