Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
15 maja 2019 13:42
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont schodów zewnętrznych w Inspektoracie ZUS w Jeleniej Górze
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Wałbrzychu
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
ul. Kasztanowa 1,
58-390 Wałbrzych -
Województwo
dolnośląskie
-
Numer postępowania
430000/271/2/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45262512-3 Kamieniarskie roboty wykończeniowe
45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych
45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu,
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 201, -
Termin składania ofert
4 czerwca 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę winny być kierowane pisemnie na adres:
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu,
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 201,
- drogą elektroniczną na adres e-mail: zap_walbrzych@zus.pl, lub
- faksem na nr: (74) 64-97-112
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
- w sprawach przedmiotu zamówienia:
Dariusz Pawiłowski tel. 74 64-97-225
od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00.
- w sprawach dotyczących procedury oraz specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
Krzysztof Marciniak, tel. 74 64-97-175,
Marta Onak, tel. 74 64-97-105,
od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 15.00.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia05 czerwca 2019 14:08
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania