Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
12 lipca 2019 12:48
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Dostosowanie SOK do standardów ZUS oraz wymiana terakoty na korytarzu w I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Biłgoraju
-
Adres zamawiającego
Oddział w Biłgoraju
ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj
tel. (84) 688 12 00, fax. (84) 688 12 96; (84) 686 69 74 -
Województwo
lubelskie
-
Numer postępowania
030000/271/3/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu sali obsługi klientów (SOK) do standardów ZUS oraz wymiana terakoty na korytarzu w I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Jana Pawła II 6.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 36 ust. 2 pkt 1) upzp wg poniższego rozwiązania:
1) Część I – Dostosowanie SOK w I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim do standardów ZUS;
2) Część II - Wymiana terakoty na korytarzu w I/ZUS w Tomaszowie Lubelskim.
3. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV (w rozumieniu art. 30 ust. 7 upzp):
1) w zakresie części I:
a) 45 43 11 00-8 - Kładzenie terakoty,
b) 45 43 21 30-4 - Pokrywanie podłóg,
c) 45 44 10 00-0 - Roboty szklarskie,
d) 45 42 11 31-1 - Instalowanie drzwi,
e) 45 42 11 46-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych,
f) 45 41 00 00-4 - Tynkowanie,
g) 45 44 21 80-2 - Powtórne malowanie,
h) 45 42 11 41-4 - Instalowanie przegród,
i) 45 22 32 10-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali,
j) 45 22 33 00-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów,
k) 45 00 00 00-7 - Roboty budowlane,
l) 45 31 11 00-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego,
m) 45 31 12 00-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
n) 45 31 60 00-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych,
o) 45 31 73 00-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych,
p) 45 33 12 10-1 - Instalowanie wentylacji,
q) 45 33 12 20-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych,
r) 45 33 22 00-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne,
s) 45 33 24 00-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych,
t) 45 32 10 00-3 - Izolacja cieplna,
u) 45 43 10 00-7 - Kładzenie płytek;
2) w zakresie części II:
a) 45 43 10 00-7 - Kładzenie płytek. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kurierem w siedzibie Zamawiającego tj. Oddział ZUS w Biłgoraju, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj na sali obsługi klienta, stanowisko „INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy”
-
Termin składania ofert
29 lipca 2019 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia takich zamówień.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
1. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
1) otwarcie ofert nastąpi w dniu: 29.07.2019 r. o godz. 9:30;
2) miejsce otwarcia: siedziba Zamawiającego, Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 103 - sala szkoleniowa (nr 406 ) lub pokój nr 214.
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp:
1) Monika Bednarz – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103;
2) Sabina Nizio – Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 11, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103.
2. Osoby o których mowa w ust. 2 udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia29 lipca 2019 10:45
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania