Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    15 lipca 2019  12:00

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Zakup i montaż dźwigu osobowego – O/ZUS Bydgoszcz ul. Św. Trójcy 33.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Bydgoszczy

  • Adres zamawiającego

    ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz

  • Województwo

    kujawsko-pomorskie

  • Numer postępowania

    040000/271/IV/2019/ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż dźwigu osobowego – O/ZUS Bydgoszcz ul. Św. Trójcy 33.
    Zakres robót obejmuje:
    W części dotyczącej dokumentacji technicznej: opracowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej wymiany dźwigu wraz z branżami towarzyszącymi; uzyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na realizację robót na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, jeśli takie decyzje są wymagane przepisami prawa budowlanego; przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu, a także uiszczenie opłat za czynności jednostek dozoru technicznego.
    W części dotyczącej wymiany dźwigu: demontaż podzespołów dźwigowych podlegających wymianie, ich wywiezienie i utylizacja na koszt Wykonawcy oraz przekazanie Zamawiającemu kwoty uzyskanej ze sprzedaży złomu za elementy metalowe demontowanego urządzenia; montaż pomostów montażowych w zależności od technologii montażu dźwigu; montaż tablicy wstępnej oraz tablicy sterowej; montaż falownika; montaż systemu zjazdu awaryjnego, systemu zjazdu pożarowego, systemu odzysku energii elektrycznej oraz systemu zdalnego monitoringu technicznego dźwigu; montaż zespołu napędowego windy wraz z systemem ich monitoringu; montaż ogranicznika prędkości z obciążką i liną; montaż ramy kabiny z chwytaczami w przypadku dźwigu pojedynczego; montaż prowadników ślizgowych ruchomych ramy kabiny; montaż kabiny, drzwi kabinowych oraz drzwi szybowych; montaż blach przyprogowych (maskujących) ze stali nierdzewnej szczotkowanej; montaż wsporników i kotew w dźwigu; wymiana prowadnic kabiny, prowadnic przeciwwagi oraz przeciwwagi z obciążeniem; montaż słupków pod zderzaki w podszybiu oraz montaż zderzaków; montaż kaset wezwań na przystankach oraz kasety dyspozycji w kabinach; montaż piętrowskazywaczy ze strzałkami kierunku jazdy w kabinach i na parterze oraz kaset ze wskaźnikami kierunku jazdy na pozostałych przystankach (wszystkie kasety powinny być wyposażone w informację akustyczną o dojeździe kabiny na przystanek typu „gong"); montaż systemu komunikacji między kabiną a służbami ratowniczymi – linia analogowa lub łączność cyfrowa przez sieć GSM z serwisem wind; montaż systemu komunikacji między kabiną a maszynownią; montaż systemu komunikatów głosowych w kabinie informujących
    o numerze piętra, kierunku jazdy i stanie drzwi; montaż osłon na elementach ruchomych w szybie i w maszynowni (m.in. ogranicznik prędkości, przeciwwaga); montaż instalacji elektrycznych
    i sterowniczych dźwigu w maszynowni, szybie windowym i na kabinie windy; montaż oświetlenia szybu windowego; montaż drabinek w podszybiu; montaż innych elementów niezbędnych dla prawidłowej pracy i eksploatacji windy osobowej; wyposażenie kabiny dźwigu osobowego
    w składane siedzenie na wysokości 50 cm od poziomu podłogi, o szerokości 40-50 cm i długości 30-40 cm.
    W części dotyczącej przygotowania szybu i maszynowni pod dźwig: wymiana zamka w drzwiach do maszynowni; oczyszczenie i pomalowanie kratek wentylacyjnych; odnowienie powłok malarskich w szybie i w maszynowni; obróbka drzwi szybowych po ich zamontowaniu.
    W części dotyczącej przekazania dźwigu Zamawiającemu i włączenia do eksploatacji: udział
    w badaniu wymienionego dźwigu przeprowadzanym przez UDT oraz doprowadzenie do odbioru
    i do wydania decyzji o dopuszczeniu windy do bieżącej eksploatacji; uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu książki rewizyjnej dźwigu; przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanego dźwigu; opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigu.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy):
    42416100–6 – Windy
    43322000–6 – Urządzenia do demontażu
    45313100–5 – Instalowanie wind

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, sala nr 24 Dziennik Podawczy (parter budynku)

  • Termin składania ofert

    31 lipca 2019  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.07.2019 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 134 (I piętro).
    Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
    a) w sprawach przedmiotu zamówienia – Ilona Wadzińska, Joanna Maleszyk Mirosława Czapiewska Wydział Administracyjno-Gospodarczy, w dni robocze w godz. 7.00-14.00 tel. 52 3418309,
    b) w sprawach formalno- prawnych – Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-15.00 tel. 52 3418308.
    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    31 lipca 2019  14:49

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 sierpnia 2019  11:13

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 września 2019  13:01