Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    14 sierpnia 2019  12:00

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy inne

  • Tytuł postępowania

    Zakup i dostawa gumek zakuwanych dwoma skuwkami.

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    ul. Szamocka 3, 5
    01 - 348 Warszawa.

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/25/19

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiot zamówienia (część A i B zamówienia) jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
    - 30192100 – 2 – Gumki;

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    https://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    17 września 2019  09:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    nie dotyczy;

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    nie dotyczy;

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania - 14643c2f-6814-46ad-b336-195ac41394fd
    2. Klucz publiczny został zamieszczony wraz z SIWZ, w folderze "Klucz publiczny".
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal – formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.