Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 sierpnia 2019 13:31
-
Kategoria zakupowa
Dostawy mebli
-
Tytuł postępowania
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze oraz podległych jednostek organizacyjnych.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Zielonej Górze
-
Adres zamawiającego
ul. Kupiecka 65,
65-426 Zielona Góra -
Województwo
lubuskie
-
Numer postępowania
510000/271/04/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
319130000-2 - meble biurowe
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w O/ZUS Zielona Góra, ul. Kupiecka 65, pokój numer 5.
Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu oznaczonym w następujący sposób:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze,
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra,
Oferta na:
„Zakup, dostawę i montaż mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze
oraz podległych jednostek organizacyjnych”.
Nie otwierać przed dniem 30.08.2019 r., do godz. 10:30. -
Termin składania ofert
30 sierpnia 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
-
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia: 30.08.2019 r. o godzinie: 10:30. w Zielonej Górze,
ul. Kupiecka 65, pok. 102, 65-426 Zielona Góra.
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
Anna Szlachetka, Specjalista, tel. 68 329 42 52,
Wioletta Browarczyk, Inspektor, tel. 68 329 43 21.
Godziny kontaktu z Wykonawcami: pon. - pt. w godz. 08:00 - 14:00.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia26 sierpnia 2019 13:19
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia27 sierpnia 2019 09:25
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia30 sierpnia 2019 12:26
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia27 września 2019 09:30
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania