Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    9 września 2019  15:00

  • Kategoria zakupowa

    Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji

  • Tytuł postępowania

    Zakup serwisu sprzętu HP w Centrali i Terenowych Jednostek Organizacyjnych (System Pocztowo-Biurowy)

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    ul. Szamocka 3, 5
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/21/19

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    50312000-5 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego.
    71621000-7 – Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej.
    72514300-4 – Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

    Link do ePUAP - https://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    10 października 2019  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania - 28ad1745-8bb8-422a-a2f8-c2e798b84896
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2;
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy;
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
    6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, skrzydło „C", piętro I, Sala narad - pok. 135, o godzinie 14:00.