Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    12 listopada 2019  09:44

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT

  • Tytuł postępowania

    Zakup przełączników sieciowych do połączenia środowiska serwerów kasetowych

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zamówień Publicznych

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01 - 748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    TZ/271/27/19

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    1. Przedmiotem zamówienia jest:
    1.1. Dostawa przełączników sieciowych wraz z wyposażeniem - w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia Umowy.
    1.2. Instalacja, konfiguracja i uruchomienie przełączników wraz z wyposażeniem - w terminie do 2 tygodni od daty dostawy przełączników.
    1.3. Opieka serwisowa - 36 miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu do eksploatacji uruchomionych przełączników wraz z wyposażeniem.
    1.4. Gwarancja jakości producenta - 12 miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu do eksploatacji uruchomionych przełączników wraz z wyposażeniem.
    1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do Wzoru Umowy.

    2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodami:
    30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
    32427000-2 System sieciowy,
    32424000-1 Infrastruktura sieciowa,
    72700000-7 Usługi w zakresie sieci komputerowej,
    72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego.

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    http://epuap.gov.pl/wps/myportal

  • Termin składania ofert

    13 grudnia 2019  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Nie dotyczy

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Nie dotyczy

  • Dodatkowe informacje

    1. Identyfikator postępowania: e78dfcd9-bc05-4fee-a1d7-7f740775797d
    2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
    3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
    1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępniane są za pomocą protokołu TLS 1.2,
    2) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
    3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
    4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
    2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
    3. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 grudnia 2019  09:09

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 grudnia 2019  09:18

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 grudnia 2019  15:39

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 grudnia 2019  15:47

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    20 grudnia 2019  14:45

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 stycznia 2020  14:29

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    01 kwietnia 2020  10:34

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 maja 2020  09:18