Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
12 listopada 2019 09:44
-
Kategoria zakupowa
Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT
-
Tytuł postępowania
Zakup przełączników sieciowych do połączenia środowiska serwerów kasetowych
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01 - 748 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/27/19
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Dostawa przełączników sieciowych wraz z wyposażeniem - w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia Umowy.
1.2. Instalacja, konfiguracja i uruchomienie przełączników wraz z wyposażeniem - w terminie do 2 tygodni od daty dostawy przełączników.
1.3. Opieka serwisowa - 36 miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu do eksploatacji uruchomionych przełączników wraz z wyposażeniem.
1.4. Gwarancja jakości producenta - 12 miesięcy od daty przekazania Zamawiającemu do eksploatacji uruchomionych przełączników wraz z wyposażeniem.
1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do Wzoru Umowy.
2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodami:
30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
32427000-2 System sieciowy,
32424000-1 Infrastruktura sieciowa,
72700000-7 Usługi w zakresie sieci komputerowej,
72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
http://epuap.gov.pl/wps/myportal
-
Termin składania ofert
13 grudnia 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania: e78dfcd9-bc05-4fee-a1d7-7f740775797d
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia - Formularze udostępniane są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia11 grudnia 2019 09:09
-
Zmiana dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Treść zmiany
Termin składania ofert
było:
13.12.2019 r.
godz. 10:00
jest:
20.12.2019 r.
godz. 10:00
Termin otwarcia ofert
było:
13.12.2019 r.
godz. 14:00
jest:
20.12.2019 r.
godz. 14:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
20 grudnia 2019 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia11 grudnia 2019 09:18
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia19 grudnia 2019 15:39
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia19 grudnia 2019 15:47
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Termin składania ofert
było:
20.12.2019 r.
godz. 10:00
jest:
09.01.2020 r.
godz. 10:00
Termin otwarcia ofert
było:
20.12.2019 r.
godz. 14:00
jest:
09.01.2020 r.
godz. 14:00 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
9 stycznia 2020 10:00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia20 grudnia 2019 14:45
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 stycznia 2020 14:29
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia01 kwietnia 2020 10:34
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia13 maja 2020 09:18
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Sekretariat DZP
tel. 22 667 17 03/04
e-mail: SekreariatDZP@zus.pl -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia