Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
2 stycznia 2020 13:11
-
Kategoria zakupowa
Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków
-
Tytuł postępowania
USŁUGI SPRZĄTANIA W III ODDZIALE ZUS W WARSZAWIE
-
Nazwa zamawiającego
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
550000/271/2/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90910000 – 9 usługi sprzątania
90911200 – 8 usługi sprzątania budynków
90919200 – 4 usługi sprzątania biur
90610000 – 6 usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000 – 9 usługi odśnieżania
90630000 – 2 usługi usuwania oblodzeń
90911300 – 9 usługi czyszczenia okien
90914000 – 7 usługi sprzątania parkingów
98312000 – 3 usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
77310000 – 6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100 – 5 usługi w zakresie trawników -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
https://epuap.gov.pl/wps/myportal -
Termin składania ofert
24 stycznia 2020 10:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania - 5a4d04ed-d4ea-4148-b81b-93a2d544385f
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie przekazania.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 stycznia 2020 07:56
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia16 stycznia 2020 11:36
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 stycznia 2020 12:57
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia22 stycznia 2020 14:10
-
Zmiana dotyczy
Termin składania ofert
-
Treść zmiany
Termin składania ofert
było: 24.01.2020 r., godz. 10:30
jest: 30.01.2020 r., godz. 10:30
Termin otwarcia ofert
było: 24.01.2020 r., godz. 12:00
jest: 30.01.2020 r., godz. 13:30 -
Szczegóły zmiany
-
Termin składania ofert
30 stycznia 2020 10:30
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia31 stycznia 2020 13:22
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia13 marca 2020 10:08
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia31 marca 2020 10:22
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Marzena Laskowska-Kaczurba, e-mail: marzena.laskowska-kaczurba@zus.pl, 22 890 43 50;
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia