Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
3 kwietnia 2020 12:26
-
Kategoria zakupowa
Dostawy samochodów, maszyn i urządzeń
-
Tytuł postępowania
Zakup wraz z dostawą 2 szt. samochodów:
część I - samochód osobowy, szt. 1;
część II - samochód osobowo-ciężarowy 2+1, szt. 1;
na potrzeby Oddziału w Pile. -
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Pile
-
Adres zamawiającego
ul. Dr. Drygasa 7, 64 - 920 Piła
-
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
270000/271/1/2020-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 2 szt. samochodów – samochodu osobowego oraz samochodu osobowo-ciężarowego 2+1.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
część I zamówienia – zakup i dostawa samochodu osobowego - szt.1;
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
34110000-1 Pojazdy osobowe
część II zamówienia – zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 2+1, szt. 1;
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
34100000-8 Pojazdy silnikowe
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia.
Szczegółowy opis zamówienia dla każdej z części stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Warunki realizacji zawarte zostały we Wzorze umowy. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
siedzibie Oddziału ZUS w Pile, ul. Dr. Drygasa 5, budynek B, Kancelaria ogólna
-
Termin składania ofert
30 kwietnia 2020 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
-
Dodatkowe informacje
W związku z obecną sytuacją związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz przyjętymi u Zamawiającego środkami, m.in. 3-dniową kwarantanną na wpływające dokumenty (dokumenty będą obsługiwane przez Kancelarię dopiero po upływie 3 dni od ich złożenia) uprzejmie prosimy o odpowiednie wcześniejsze składanie ofert (na co najmniej pełne 3 dni przed wyznaczonym terminem).
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia20 kwietnia 2020 08:38
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia22 kwietnia 2020 08:04
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Informacja o unieważnieniu postępowania
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia