Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    19 maja 2020  12:30

  • Tytuł postępowania

    Wymiana dźwigów w budynku O/ZUS Bydgoszcz

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Bydgoszczy

  • Adres zamawiającego

    ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz

  • Województwo

    kujawsko-pomorskie

  • Numer postępowania

    040000/271/VI/2020/ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiotem zamówienia jest Wymiana dźwigów w budynku O/ZUS Bydgoszcz.
    Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:
    Część I zamówienia - Wymiana dźwigu w budynku O/ZUS Bydgoszcz przy ul. Św. Trójcy 33.
    Zakres robót: W części dotyczącej dokumentacji technicznej:
    opracowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej wymiany dźwigu wraz z branżami towarzyszącymi;
    uzyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na realizację robót na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, jeśli takie decyzje są wymagane przepisami prawa budowlanego;
    przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu, zgodnie
    z przepisami ustawy z dnia 29.06.2018 r. o dozorze technicznym oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego, a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17.12.2001 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego.
    W części dotyczącej wymiany dźwigu:
    demontaż podzespołów dźwigowych podlegających wymianie, ich wywiezienie i utylizacja na koszt Wykonawcy; Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kwotę uzyskaną ze sprzedaży złomu za elementy metalowe demontowanego urządzenia;
    montaż pomostów montażowych w zależności od technologii montażu dźwigu;
    montaż tablicy wstępnej oraz tablicy sterowej;
    montaż falownika;
    montaż systemu zjazdu awaryjnego, systemu zjazdu pożarowego, systemu odzysku energii elektrycznej oraz systemu zdalnego monitoringu technicznego dźwigu;
    montaż zespołu napędowego windy wraz z systemem ich monitoringu;
    montaż ogranicznika prędkości z obciążką i liną;
    montaż ramy kabiny z chwytaczami w przypadku dźwigu pojedynczego;
    montaż prowadników ślizgowych ruchomych ramy kabiny;
    montaż kabiny, drzwi kabinowych oraz drzwi szybowych;
    montaż blach przy progowych (maskujących) ze stali nierdzewnej szczotkowanej;
    montaż wsporników i kotew w dźwigu;
    wymiana prowadnic kabiny, prowadnic przeciwwagi oraz przeciwwagi z obciążeniem;
    montaż słupków pod zderzaki w podszybiu oraz montaż zderzaków;
    montaż kasety dyspozycji w kabinach;
    montaż piętrowskazywaczy ze strzałkami kierunku jazdy w kabinach i na parterze oraz kaset ze wskaźnikami kierunku jazdy na pozostałych przystankach (wszystkie kasety powinny być wyposażone w informację akustyczną o dojeździe kabiny na przystanek typu „gong");
    montaż systemu komunikacji między kabiną a służbami ratowniczymi – linia analogowa lub łączność cyfrowa przez sieć GSM z serwisem wind;
    montaż systemu komunikacji między kabiną a maszynownią;
    montaż systemu komunikatów głosowych w kabinie informujących o numerze piętra;
    montaż osłon na elementach ruchomych w szybie i w maszynowni (m.in. ogranicznik prędkości, przeciwwaga);
    montaż instalacji elektrycznych i sterowniczych dźwigu w maszynowni, szybie windowym
    i na kabinie windy;
    montaż oświetlenia szybu windowego;
    montaż drabinek w podszybiu;
    montaż innych elementów niezbędnych dla prawidłowej pracy i eksploatacji windy osobowej;
    wyposażenie kabiny dźwigu osobowego w składane siedzenie na wysokości 50 cm od poziomu podłogi, o szerokości 40-50 cm i długości 30-40 cm.
    W części dotyczącej przygotowania szybu i maszynowni pod dźwig:
    oczyszczenie i pomalowanie kratek wentylacyjnych;
    odnowienie powłok malarskich w szybie;
    obróbka drzwi szybowych po ich zamontowaniu.
    W części dotyczącej przekazania dźwigu Zamawiającemu i włączenia do eksploatacji:
    udział w badaniu wymienionego dźwigu przeprowadzanym przez UDT oraz doprowadzenie do odbioru i do wydania decyzji o dopuszczeniu windy do bieżącej eksploatacji;
    uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu książki rewizyjnej dźwigu;
    przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanego dźwigu;
    opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigu.
    Całość robót wykonać zgodnie z:
    obowiązującymi normami,przepisami, w tym przepisami BHP,sztuką budowlaną.

    Część II zamówienia – Wymiana dźwigu osobowego w budynku O/ZUS Bydgoszcz przy ul. M. Konopnickiej 18a bud. A
    W części dotyczącej dokumentacji technicznej:
    opracowanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej wymiany dźwigu wraz z branżami towarzszącymi;
    uzyskanie niezbędnych decyzji zezwalających na realizację robót na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, jeśli takie decyzje są wymagane przepisami prawa budowlanego;
    przygotowanie wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu, zgodnie
    z przepisami ustawy z dnia 29.06.2018 r. o dozorze technicznym oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego, a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17.12.2001 r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego.
    W części dotyczącej wymiany dźwigu:
    demontaż podzespołów dźwigowych podlegających wymianie, ich wywiezienie i utylizacja na koszt Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kwotę uzyskaną ze sprzedaży złomu za elementy metalowe demontowanego urządzenia;
    montaż pomostów montażowych w zależności od technologii montażu dźwigu;
    montaż tablicy wstępnej oraz tablicy sterowej;
    montaż falownika;
    montaż systemu zjazdu awaryjnego, systemu zjazdu pożarowego, systemu odzysku energii elektrycznej oraz systemu zdalnego monitoringu technicznego dźwigu;
    montaż zespołu napędowego windy wraz z systemem ich monitoringu;
    montaż ogranicznika prędkości z obciążką i liną;
    montaż ramy kabiny z chwytaczami w przypadku dźwigu pojedynczego;
    montaż prowadników ślizgowych ruchomych ramy kabiny;
    montaż kabiny, drzwi kabinowych oraz drzwi szybowych;
    montaż blach przy progowych (maskujących) ze stali nierdzewnej szczotkowanej;
    montaż wsporników i kotew w dźwigu;
    wymiana prowadnic kabiny, prowadnic przeciwwagi oraz przeciwwagi z obciążeniem;
    montaż słupków pod zderzaki w podszybiu oraz montaż zderzaków;
    montaż kaset wezwań na przystankach oraz kasety dyspozycji w kabinach;
    montaż piętrowskazywaczy ze strzałkami kierunku jazdy w kabinach i na parterze oraz kaset ze wskaźnikami kierunku jazdy na pozostałych przystankach (wszystkie kasety powinny być wyposażone w informację akustyczną o dojeździe kabiny na przystanek typu „gong");
    montaż systemu komunikacji między kabiną a służbami ratowniczymi – linia analogowa lub łączność cyfrowa przez sieć GSM z serwisem wind;
    montaż systemu komunikacji między kabiną a maszynownią;
    montaż systemu komunikatów głosowych w kabinie informujących o numerze piętra;
    montaż osłon na elementach ruchomych w szybie i w maszynowni (m.in. ogranicznik prędkości, przeciwwaga);
    montaż instalacji elektrycznych i sterowniczych dźwigu w maszynowni, szybie windowym
    i na kabinie windy;
    montaż oświetlenia szybu windowego;
    montaż drabinek w podszybiu;
    montaż innych elementów niezbędnych dla prawidłowej pracy i eksploatacji windy osobowej;
    wyposażenie kabiny dźwigu osobowego w składane siedzenie na wysokości 50 cm od poziomu podłogi, o szerokości 40-50 cm i długości 30-40 cm.
    W części dotyczącej przygotowania szybu i maszynowni pod dźwig:
    wymiana zamka w drzwiach do maszynowni;
    oczyszczenie i pomalowanie kratek wentylacyjnych;
    odnowienie powłok malarskich w szybie i w maszynowni;
    obróbka drzwi szybowych po ich zamontowaniu.
    W części dotyczącej przekazania dźwigu Zamawiającemu i włączenia do eksploatacji:
    udział w badaniu wymienionego dźwigu przeprowadzanym przez UDT oraz doprowadzenie do odbioru i do wydania decyzji o dopuszczeniu windy do bieżącej eksploatacji;
    uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu książki rewizyjnej dźwigu;
    przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanego dźwigu;
    opracowanie i przekazanie Zamawiającemu stanowiskowej instrukcji obsługi oraz instrukcji konserwacji i eksploatacji dźwigu.
    Całość robót wykonać zgodnie z: obowiązującymi normami,przepisami, w tym przepisami BHP, sztuką budowlaną.

    Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (kody CPV i ich nazwy)- dotyczy cz. I i II zamówienia:
    42416100–6 Windy
    43322000–6 Urządzenia do demontażu
    45313100–5 Instalowanie wind

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz sala nr 24 – Dziennik Podawczy (parter budynku)

    Zamawiający informuje, że oferty dostarczane przez Pocztę Polską oraz kurierów poddane będą obowiązkowej jednodniowej kwarantannie, wobec czego należy złożyć ofertę w terminie umożliwiającym poddanie jej kwarantannie przed otwarciem.

  • Termin składania ofert

    15 czerwca 2020  13:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.06.2020 r. o godz. 13.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, sala nr 027 – wejście do budynku od strony bocznej Oddziału ZUS – wejście drogą ewakuacyjną.
    Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
    w sprawach przedmiotu zamówienia – Ilona Wadzińska, Joanna Maleszyk Wydział Administracyjno-Gospodarczy, w dni robocze w godz. 7.00-14.00, tel. 52 3418309,
    w sprawach formalno- prawnych – Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-14.00 tel. 52 3418308.
    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 maja 2020  10:06

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 czerwca 2020  09:00

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 czerwca 2020  08:40

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 czerwca 2020  08:40
  • Zmiana dotyczy

    Dodatkowe informacje

  • Treść zmiany

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.06.2020 r. o godz. 13.30 w siedzibie Zamawiającego ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, sala nr 027 – wejście do budynku od strony bocznej Oddziału ZUS – wejście drogą ewakuacyjną.
    Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami zostają wyznaczeni:
    w sprawach przedmiotu zamówienia – Ilona Wadzińska, Joanna Maleszyk Wydział Administracyjno-Gospodarczy, w dni robocze w godz. 7.00-14.00, tel. 52 3418309,
    w sprawach formalno- prawnych – Jowita Ośmiałowska Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, w dni robocze w godz. 7.00-14.00 tel. 52 3418308.
    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  • Szczegóły zmiany

  • Termin składania ofert

    24 czerwca 2020  13:00

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 czerwca 2020  14:59

Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 czerwca 2020  11:24

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    25 czerwca 2020  14:40

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 września 2020  14:30

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 września 2020  07:23