Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    20 listopada 2020  14:46

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Roboty budowlane pn.: Poprawa izolacyjności ścian piwnic – I/ZUS Chojnice, ul. Łużycka 20, 89-620 Chojnice

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Słupsku

  • Adres zamawiającego

    ZUS Oddział w Słupsku
    Plac Zwycięstwa 8
    76-200 Słupsk

  • Województwo

    pomorskie

  • Numer postępowania

    370000/271/4/2020 – ZAP

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV Kodami:
    45111300-1 roboty rozbiórkowe
    45111200-0 roboty ziemne
    45262310-7 roboty zbrojarskie
    45262300-4 roboty betonowe
    45262500-6 roboty murowe
    44221000-5 montaż stolarki budowlanej
    45410000-4 roboty tynkarskie
    45442110-8 roboty malarskie
    45320000-6 roboty izolacyjne
    45432100-5 roboty związane z posadzkami cementowymi
    45432110-8 roboty związane z wykończeniem posadzek
    45443000-4 bezspoinowe systemy ociepleniowe
    45233253- 7 wykonanie nawierzchni z kostki betonowej
    45000000-7 montaż nawiewników higrosterowanych
    45317000-2 roboty dotyczące instalacji elektrycznej
    39152000-2 dostawa i montaż regałów jezdnych
    45262500-6 instalacja drenażowa

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

  • Miejsce składania ofert

    Ofertę należy złożyć:
    1) osobiście w siedzibie Zamawiającego – ZUS O/Słupsk, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk.
    2) za pomocą posłańca lub operatora pocztowego na adres Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Słupsk, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk.

    UWAGA W przypadku złożenia oferty osobiście, w budynku Oddziału ZUS, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, segm. V – należy zgłosić informację o osobistym składaniu oferty pracownikowi ochrony (wysoki budynek - segm. V, parter, wejście główne, portiernia) celem telefonicznego skontaktowania się z pracownikami Wieloosobowego Stanowiska Zamówień Publicznych pod nr wew. 406.

    Zamawiający zaleca złożenie oferty w siedzibie Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, aby umożliwić przekazanie jej do kwarantanny przed upływem terminu na otwarcie ofert. Z uwagi na obowiązujący na terenie kraju stan epidemii, wprowadzony zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1845) w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, w okresie trwania stanu zagrożenia epidemicznego kwarantannie poddawana jest korespondencja wpływająca od operatora pocztowego do Zamawiającego w tym także oferty przetargowe. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w SIWZ) ponosi Wykonawca.

  • Termin składania ofert

    10 grudnia 2020  10:00

  • Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień

    Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.

  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

    Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

  • Dodatkowe informacje

    Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.12.2020 r. o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego – Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, segm. II, sala 125, I piętro.

    Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
    1. Justyna Malinowska - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
    stanowisko służbowe: Główny Specjalista
    2. Anna Wyskocka-Zawadzińska - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
    stanowisko służbowe: Starszy Specjalista
    e-mail: zamówienia_publiczne_slupsk@zus.pl
    godziny pracy: od poniedziałku do piątku 8:00-15:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.

Informacja z otwarcia ofert

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 grudnia 2020  14:39

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 stycznia 2021  09:08