Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 listopada 2020 14:46
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Roboty budowlane pn.: Poprawa izolacyjności ścian piwnic – I/ZUS Chojnice, ul. Łużycka 20, 89-620 Chojnice
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Słupsku
-
Adres zamawiającego
ZUS Oddział w Słupsku
Plac Zwycięstwa 8
76-200 Słupsk -
Województwo
pomorskie
-
Numer postępowania
370000/271/4/2020 – ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV Kodami:
45111300-1 roboty rozbiórkowe
45111200-0 roboty ziemne
45262310-7 roboty zbrojarskie
45262300-4 roboty betonowe
45262500-6 roboty murowe
44221000-5 montaż stolarki budowlanej
45410000-4 roboty tynkarskie
45442110-8 roboty malarskie
45320000-6 roboty izolacyjne
45432100-5 roboty związane z posadzkami cementowymi
45432110-8 roboty związane z wykończeniem posadzek
45443000-4 bezspoinowe systemy ociepleniowe
45233253- 7 wykonanie nawierzchni z kostki betonowej
45000000-7 montaż nawiewników higrosterowanych
45317000-2 roboty dotyczące instalacji elektrycznej
39152000-2 dostawa i montaż regałów jezdnych
45262500-6 instalacja drenażowa -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć:
1) osobiście w siedzibie Zamawiającego – ZUS O/Słupsk, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk.
2) za pomocą posłańca lub operatora pocztowego na adres Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Słupsk, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk.
UWAGA W przypadku złożenia oferty osobiście, w budynku Oddziału ZUS, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, segm. V – należy zgłosić informację o osobistym składaniu oferty pracownikowi ochrony (wysoki budynek - segm. V, parter, wejście główne, portiernia) celem telefonicznego skontaktowania się z pracownikami Wieloosobowego Stanowiska Zamówień Publicznych pod nr wew. 406.
Zamawiający zaleca złożenie oferty w siedzibie Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, aby umożliwić przekazanie jej do kwarantanny przed upływem terminu na otwarcie ofert. Z uwagi na obowiązujący na terenie kraju stan epidemii, wprowadzony zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1845) w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, w okresie trwania stanu zagrożenia epidemicznego kwarantannie poddawana jest korespondencja wpływająca od operatora pocztowego do Zamawiającego w tym także oferty przetargowe. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w SIWZ) ponosi Wykonawca. -
Termin składania ofert
10 grudnia 2020 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.12.2020 r. o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego – Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, segm. II, sala 125, I piętro.
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1. Justyna Malinowska - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
stanowisko służbowe: Główny Specjalista
2. Anna Wyskocka-Zawadzińska - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych,
stanowisko służbowe: Starszy Specjalista
e-mail: zamówienia_publiczne_slupsk@zus.pl
godziny pracy: od poniedziałku do piątku 8:00-15:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia10 grudnia 2020 14:39
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia14 stycznia 2021 09:08
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania