Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    18 lutego 2021  13:17

  • Tytuł zamówienia

    Niszczenie dokumentacji niearchiwalnej na potrzeby Oddziału ZUS w Olsztynie i TJO.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Olsztynie

  • Województwo

    warmińsko-mazurskie

  • Numer postępowania

    230000/273/03/2021-ZAPIII

  • Treść zapytania publicznego

  • Termin składania ofert

    26 lutego 2021  11:00

  • Dodatkowe informacje

    1.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.02.2021 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego.

    2. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
    Agnieszka Jagaczewska
    Starszy Inspektor, Wieloosobowe stanowisko zamówień publicznych
    T: 89 521 24 77
    E: ZAP_Olsztyn@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami: 07:00-15:00 (pn.- pt.)

    Osoba odpowiedzialna za opis przedmiotu zamówienia:
    Iwona Babecka, Specjalista, Wydział Administracyjno - Gospodarczy, tel. 89 521 45 30.