Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
4 marca 2021 12:32
-
Tytuł zamówienia
Wykonywanie w roku 2021 bieżących napraw i konserwacji w budynkach ZUS Oddział we Wrocławiu.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Adres zamawiającego
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
ul. Pretficza 11
50-930 Wrocław -
Województwo
dolnośląskie
-
Numer postępowania
8000358003
-
Treść zapytania publicznego
-
Termin składania ofert
19 marca 2021 10:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia25 marca 2021 14:15
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania