Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    8 lutego 2019  15:17

  • Kategoria zakupowa

    Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów i wynikających z nich prac konserwacyjnych oraz usuwanie awarii na wezwanie Zamawiającego w urządzeniach dźwigowych przez okres 24 miesięcy.

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Administracyjny

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5,
    01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    8000252811

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    1. Ofertę należy złożyć w języku polskim
    1.1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wlodzimierz.orlowski@zus.pl
    lub
    1.2. dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej, opatrzonej znakiem postępowania kopercie na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    Departament Administracyjny
    ul. Szamocka 3, 5,
    01-748 Warszawa, pokój B106
    do dnia 15 lutego 2019 roku do godz. 10:00.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 lutego 2019  10:21