Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
19 marca 2019 13:57
-
Kategoria zakupowa
Usługi sportowe, rekreacyjne, zdrowotne, hotelarskie, transportowe
-
Tytuł postępowania
Organizacja dwudniowej wycieczki dla emerytowanych pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu: Golub Dobrzyń – Ciechocinek – Toruń
-
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
II Oddział ZUS w Poznaniu
ul. Starołęcka 31,
61-361 Poznań,
tel.: 61-874-54-00
fax: 61-877-28-50 -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/273/10/2019-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Aneta Malewska,
T: +48 61 874 54 78
E: aneta.malewska@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 – 14:00 (pn.- pt.)
Termin składania ofert: do dnia 29-03-2019 r., do godziny 11:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia03 kwietnia 2019 14:48
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania