Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
15 maja 2019 14:10
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania „Remont okresowy Sali Obsługi Klienta Biura Terenowego ZUS w Międzyrzeczu ul. Przemysłowa 2.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Adres zamawiającego
66-400 Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 42, tel. 95 7395254, email: przetargi.gorzow@zus.pl
-
Województwo
lubuskie
-
Numer postępowania
110000/273/16/2019-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Termin składania ofert - do dnia 23.05.2019r. godz. 12:00.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia29 maja 2019 11:57
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania