Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    20 maja 2019  14:41

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie robót polegających na wymianie dwóch kompletnych bram wejściowych sterowanych elektrycznie do pomieszczeń magazynowych w garażu w siedzibie
    I Oddziału ZUS w Warszawie przy ul. Senatorskiej 6/8

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS I Oddział w Warszawie

  • Adres zamawiającego

    ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    27/U/2019

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ofertę należy złożyć w języku polskim
    1.za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: robert.rucinski@zus.pl
    lub
    2.dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres:
    I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
    ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, bud. przy ul. Senatorskiej 6/8, pok. 313
    - do 31.05.2019 r. do godz. 10.00.
    Ofertę złożoną w formie elektronicznej należy zaszyfrować hasłem składającym się co najmniej z 8 znaków.Oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, która nie została zaszyfrowana nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej ofert
    Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania są:
    W sprawach formalnych:
    Robert Ruciński
    I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy
    T: +48 22 538 26 41, , E-mail: robert.rucinski@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.- pt.)
    W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
    Zbigniew Wójcik
    I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy
    T: +48 22 538 26 59, , E-mail: wojcikz@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.- pt.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    07 czerwca 2019  13:01