Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 maja 2019 14:41
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Wykonanie robót polegających na wymianie dwóch kompletnych bram wejściowych sterowanych elektrycznie do pomieszczeń magazynowych w garażu w siedzibie
I Oddziału ZUS w Warszawie przy ul. Senatorskiej 6/8 -
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
27/U/2019
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Ofertę należy złożyć w języku polskim
1.za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: robert.rucinski@zus.pl
lub
2.dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres:
I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, bud. przy ul. Senatorskiej 6/8, pok. 313
- do 31.05.2019 r. do godz. 10.00.
Ofertę złożoną w formie elektronicznej należy zaszyfrować hasłem składającym się co najmniej z 8 znaków.Oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, która nie została zaszyfrowana nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej ofert
Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego Postępowania są:
W sprawach formalnych:
Robert Ruciński
I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy
T: +48 22 538 26 41, , E-mail: robert.rucinski@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.- pt.)
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Zbigniew Wójcik
I Oddział ZUS w Warszawie, Wydział Administracyjno-Gospodarczy
T: +48 22 538 26 59, , E-mail: wojcikz@zus.pl
Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-14.00 (pn.- pt.)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia07 czerwca 2019 13:01
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania