Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    9 września 2019  14:17

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy artykułów biurowych i wyposażenia biurowego

  • Tytuł postępowania

    Zakup, dostawa i montaż rolet materiałowych na potrzeby Inspektoratu ZUS w Koninie.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    540000/273/29/2019-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
    Agnieszka Wiśniewska,
    T: +48 61 874 53 00
    E: agnieszka.wisniewska08@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 – 14:00 (pn.- pt.)

    Wykonawcy mogą składać oferty do dnia 19 września 2019 r. do godziny 11:00.