Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    7 listopada 2019  12:27

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Giżycku przy ul. Królowej Jadwigi 2

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Olsztynie

  • Adres zamawiającego

    Pl. Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn

  • Województwo

    warmińsko-mazurskie

  • Numer postępowania

    230000/22/2/2019-ADG/4/6

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ofertę należy złożyć w języku polskim za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: daniel.archacki@zus.pl i monika.olszewska@zus.pl lub dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: Oddział ZUS w Olsztynie, ul. 1 Maja 10, 10-118 Olsztyn, Daniel Archacki, pok. 102 z dopiskiem „Oferta na remont pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Giżycku przy ul. Królowej Jadwigi 2. Znak postępowania 230000/22/2/2019-ADG/4/6. Nie otwierać przed dniem 15.11.2019 roku godziną 10:30”.

    -do 15.11.2019 do godziny 10:00