W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    29 listopada 2019  13:11

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy artykułów biurowych i wyposażenia biurowego

  • Tytuł postępowania

    Zakup i dostawa uchwytów do monitorów dla Oddziału ZUS w Wałbrzychu.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Wałbrzychu

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
    ul. Kasztanowa 1
    58-390 Wałbrzych

  • Województwo

    dolnośląskie

  • Numer postępowania

    430000/273/16/2019-ADG

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia oraz procedury jest:
    Alicja Janiszewska
    Wydział Administracyjno-Gospodarczy
    T: +48 74 64 97 221
    E: alicja.janiszewska.@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami od 8:00 do 14:00 (pn.- pt.)

Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego

  • Data publikacji ogłoszenia
    05 grudnia 2019  08:32

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 grudnia 2019  11:21