W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    2 grudnia 2019  12:43

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Remont pomieszczeń biurowych nr 200; 313; 314; 358 i 363 w budynku B1 oraz naprawę elewacji budynku B2 Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Radomiu

  • Adres zamawiającego

    26-600 Radom, ul. Czachowskiego 21A

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    310000/273/14/2019/ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje


    Termin składania ofert - do 9 grudnia 2019 r. do godz. 10:00.
    Ofertę należy złożyć w języku polskim
    -za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: grzegorz.kozicki@zus.pl lub
    -dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A, Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji, pokój nr 002 (Sala Obsługi Klienta – parter – wejście B)


    Ze strony Zamawiającego osobami uprawnionymi do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania jest:
    Grzegorz Kozicki tel: 48 385 63 75
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 08.00-15.00 (pn.-pt.)

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 grudnia 2019  15:12