W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    13 stycznia 2020  10:21

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Bezpieczne niszczenie dokumentacji niearchiwalnej, makulatury oraz legitymacji (karty plastikowe), folii barwiących i dyskietek w Oddziale ZUS w Płocku i TJO w 2020 roku

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    Al. Jachowicza 1
    09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/273/40/2019-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    termin składania ofert: 22.01.2020 r. godz. 10:00
    termin płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 lutego 2020  08:44