W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    15 stycznia 2020  12:56

  • Kategoria zakupowa

    Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji

  • Tytuł postępowania

    Postępowania na świadczenie usług przeglądów i konserwacji oraz napraw kopertownicy SPECTRUM Model DI 380 będącej na wyposażeniu Oddziału ZUS w Częstochowie

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Częstochowie

  • Adres zamawiającego

    Ul. Dąbrowskiego 43/45
    42-218 Częstochowa

  • Województwo

    śląskie

  • Numer postępowania

    8000295364

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ofertę należy złożyć w języku polskim: osobiście w siedzibie ZUS w zaklejonej i opisanej kopercie, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iwona.kepa@zus.pl do 22 stycznia 2020 r. do godz. 12.00.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 stycznia 2020  11:29