Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    22 stycznia 2020  08:02

  • Kategoria zakupowa

    Usługi sprzątania, wywozu nieczystości stałych w tym ścieków

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usług wywozu i utylizacji odpadów komunalnych zmieszanych z worków na odpady z BT/ZUS w Gołdapi przy ul. Matejki 4.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Olsztynie

  • Adres zamawiającego

    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn

  • Województwo

    warmińsko-mazurskie

  • Numer postępowania

    230000/273/01/2020-ZAPII

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    1. Ofertę należy złożyć w języku polskim:
    - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ZAP_Olsztyn@zus.pl (wielkość wiadomości wraz z załącznikami nie powinna przekraczać 8 MB)
    lub
    - dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: Oddział ZUS w Olsztynie,
    ul. 1 Maja 10, 10-118 Olsztyn, pok. 105, Iwona Maszkowska, z dopiskiem „Oferta na świadczenie usług wywozu i utylizacji odpadów komunalnych zmieszanych z worków na odpady z BT/ZUS w Gołdapi przy ul. Matejki 4.” Znak postępowania: 230000/273/01/2020-ZAPII. Nie otwierać przed dniem 30.01.2020 r. przed godziną 10:15”.

    • do 30.01.2020 r. do godziny 10:00

    2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 30.01.2020 r. o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego – Olsztyn, ul. 1 Maja 10, pok. 105.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 lutego 2020  11:52