Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    22 maja 2020  08:38

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy inne

  • Tytuł postępowania

    Dostawa i montaż żaluzji i verticali dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Ciechanowie przy ul. Rzeczkowskiej 8.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    Al. Jachowicza 1
    09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/273/16/2020-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    1. Termin składania ofert: 2 czerwca 2020 godz. 10:00
    2. Składanie ofert wyłącznie drogą elektroniczną na adres mail: ZAP_Plock@zus.pl
    3. Termin realizacji zamówienia: 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy
    4. Termin płatności: 30dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
    5. Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w Inspektoracie ZUS w Ciechanowie przy ul. Rzeczkowskiej 8. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają telefonicznego lub mailowego uzgodnienia (Pani Justyna Gajewska, tel: 24 262 52 71 w. 2306, mail: justyna.gajewska02@zus.pl)
    6. Wykonawca przed zawarciem umowy, przystąpi do wykonania wszelkich niezbędnych pomiarów, zaproponuje rozwiązania techniczne i przedstawi je do akceptacji Zamawiającemu.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    04 czerwca 2020  10:45