Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    20 listopada 2019  11:55

  • Kategoria zakupowa

    Usługi inne

  • Tytuł postępowania

    Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych, konferencji oraz innych zdarzeń organizowanych na zlecenie Centrum Szkolenia, Wydziału Kadrowo-Płacowego oraz Wydziału Organizacji i Analiz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Szczecinie

  • Adres zamawiającego

    ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin

  • Województwo

    zachodniopomorskie

  • Numer postępowania

    271/US/U/13/ZAP/2019

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    55300000-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
    55321000-6 – usługi przygotowywania posiłków
    55500000-5 – usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
    55400000-4 – usługi podawania napojów
    55520000-1 – usługi dostarczania posiłków

  • Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)

    I. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:
    1. Świadczenie usług w zapewnieniu całodziennego wyżywienia lub obsługi gastronomicznej dla uczestników szkoleń (w tym dla uczestników szkoleń współfinansowanych z Europejskich Funduszy Strukturalnych), warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych, konferencji, oraz innych zdarzeń, w następujących lokalizacjach, będących własnością Zamawiającego:
    - budynek Oddziału przy ul. Matejki 22,
    - budynek Oddziału przy ul. Citroena 2,
    - Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Lubinie przy ul. Głównej 6,
    - Inspektorat w Międzyzdrojach przy ul. Lipowej 9,
    - Inspektorat w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63.

    Łączna szacunkowa liczba posiłków całodziennych wynosi ok. 15 000 osobodni, dla ok. 7 500 osób (średni pobyt osoby – ok. 2 dni żywieniowe), w tym: śniadania – 14 000 sztuk, obiady – 15 000 sztuk, kolacje – 14 000 sztuk, poczęstunki – 15 000 sztuk oraz posiłki okolicznościowe, do wartości 82 550,00 zł brutto.
    Wskazane liczby są szacunkowe i zamawiający nie gwarantuje wykorzystania wskazanej liczby posiłków.

    2. W razie potrzeby prowadzenie wyżywienia w formie całodziennego cateringu w bazie dydaktycznej ZUS znajdującej się w lokalizacjach ZUS: w Szczecinie przy ul. Citroena 2, w Międzyzdrojach przy ul. Lipowej 9 i w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63.

    3. Prowadzenie ogólnodostępnego bufetu w budynku Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Matejki 22 w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 7:00 do co najmniej 15:30.
    Szczegóły dotyczące najmu znajdują się w umowie najmu załączonej do SIWZ.

    Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze.

    II. Szczegółowe warunki realizacji, opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy określa wzór umowy na obsługę gastronomiczną i wzór umowy najmu.

  • Kryteria oceny ofert

    K 1 - Cena oferty brutto. Znaczenie – waga: 60%
    K 2 - Potencjał techniczny: dwa profesjonalne ekspresy do kawy. Znaczenie – waga: 10%
    K 3 - Jakość i różnorodność menu „szwedzki stół”. Znaczenie – waga: 15 %
    K 4 - Doświadczenie szefa kuchni. Znaczenie – waga: 15 %

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Matejki 22, piętro III, pok. 230 lub w kancelarii na I piętrze.

  • Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    28 listopada 2019  12:30

  • Dodatkowe informacje

    Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Matejki 22, piętro II, sala 115,
    w dniu 28.11.2019 r. o godzinie 13:00.

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 listopada 2019  07:49

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 grudnia 2019  09:11

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    13 grudnia 2019  12:59

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 stycznia 2020  10:56
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    EDU Kurek Alicja z siedzibą w Szczecinie ul. Józefa Sowińskiego 72c/8, 70-236 Szczecin