Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
20 listopada 2019 11:55
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych, konferencji oraz innych zdarzeń organizowanych na zlecenie Centrum Szkolenia, Wydziału Kadrowo-Płacowego oraz Wydziału Organizacji i Analiz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Adres zamawiającego
ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin
-
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
271/US/U/13/ZAP/2019
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
55300000-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55321000-6 – usługi przygotowywania posiłków
55500000-5 – usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
55400000-4 – usługi podawania napojów
55520000-1 – usługi dostarczania posiłków -
Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)
I. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:
1. Świadczenie usług w zapewnieniu całodziennego wyżywienia lub obsługi gastronomicznej dla uczestników szkoleń (w tym dla uczestników szkoleń współfinansowanych z Europejskich Funduszy Strukturalnych), warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych, konferencji, oraz innych zdarzeń, w następujących lokalizacjach, będących własnością Zamawiającego:
- budynek Oddziału przy ul. Matejki 22,
- budynek Oddziału przy ul. Citroena 2,
- Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Lubinie przy ul. Głównej 6,
- Inspektorat w Międzyzdrojach przy ul. Lipowej 9,
- Inspektorat w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63.
Łączna szacunkowa liczba posiłków całodziennych wynosi ok. 15 000 osobodni, dla ok. 7 500 osób (średni pobyt osoby – ok. 2 dni żywieniowe), w tym: śniadania – 14 000 sztuk, obiady – 15 000 sztuk, kolacje – 14 000 sztuk, poczęstunki – 15 000 sztuk oraz posiłki okolicznościowe, do wartości 82 550,00 zł brutto.
Wskazane liczby są szacunkowe i zamawiający nie gwarantuje wykorzystania wskazanej liczby posiłków.
2. W razie potrzeby prowadzenie wyżywienia w formie całodziennego cateringu w bazie dydaktycznej ZUS znajdującej się w lokalizacjach ZUS: w Szczecinie przy ul. Citroena 2, w Międzyzdrojach przy ul. Lipowej 9 i w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63.
3. Prowadzenie ogólnodostępnego bufetu w budynku Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Matejki 22 w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 7:00 do co najmniej 15:30.
Szczegóły dotyczące najmu znajdują się w umowie najmu załączonej do SIWZ.
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze.
II. Szczegółowe warunki realizacji, opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy określa wzór umowy na obsługę gastronomiczną i wzór umowy najmu. -
Kryteria oceny ofert
K 1 - Cena oferty brutto. Znaczenie – waga: 60%
K 2 - Potencjał techniczny: dwa profesjonalne ekspresy do kawy. Znaczenie – waga: 10%
K 3 - Jakość i różnorodność menu „szwedzki stół”. Znaczenie – waga: 15 %
K 4 - Doświadczenie szefa kuchni. Znaczenie – waga: 15 % -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia
-
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Matejki 22, piętro III, pok. 230 lub w kancelarii na I piętrze.
-
Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
28 listopada 2019 12:30
-
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert nastąpi w dniu upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Matejki 22, piętro II, sala 115,
w dniu 28.11.2019 r. o godzinie 13:00.
Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian
-
Data publikacji ogłoszenia29 listopada 2019 07:49
-
Szczegóły zmiany
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia06 grudnia 2019 09:11
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia13 grudnia 2019 12:59
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia03 stycznia 2020 10:56
-
Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego
EDU Kurek Alicja z siedzibą w Szczecinie ul. Józefa Sowińskiego 72c/8, 70-236 Szczecin