Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci ponizej wyrazonej w zlotych równowartosci kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    22 września 2020  11:48

  • Kategoria zakupowa

    Usługi szkoleniowe

  • Tytuł postępowania

    Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Oddziale w Opolu

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Opolu

  • Adres zamawiającego

    ul. Wrocławska 24
    45-701 Opole

  • Województwo

    opolskie

  • Numer postępowania

    240000/271/12/2020-ZAP

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    80510000-2 - usługi szkolenia specjalistycznego

  • Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wielkości lub zakresu oraz terminu realizacji zamówienia (syntetycznie)

    Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 10 części, tj.:

    Część I – obejmująca 1 temat szkolenia:
    Elasticsearch – zastosowanie i administracja lub równoważne

    Część II – obejmująca 1 temat szkolenia:
    zOS JCL und Utilities lub równoważne

    Część III – obejmująca 1 temat szkolenia:
    Szkolenie “Selenium WebDriver dla średniozaawansowanych. Budowa frameworku testowego” lub równoważne

    Część IV – obejmująca 1 temat szkolenia:
    Red Hat System Administration III (RH254) lub równoważne

    Część V – obejmująca 1 temat szkolenia:
    Camunda lub równoważne

    Część VI – obejmująca 1 temat szkolenia:
    Fundamental System Skills in z/OS lub równoważne

    Część VII – obejmująca 1 temat szkolenia:
    Red Hat OpenShift Administration II (DO 380) lub równoważne

    Część VIII – obejmująca 1 temat szkolenia:
    Red Hat System Administration I (RH 124) lub równoważne

    Część IX– obejmująca 1 temat szkolenia:
    Red Hat System Administration II (RH 134) lub równoważne

    Część X– obejmująca 1 temat szkolenia:
    Containers, Kubernetes and Red Hat OpenShift Administration I (DO 285) lub równoważne

    Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w części II Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia).

  • Kryteria oceny ofert

    1) cena oferty (C) – 70 %
    2) doświadczenie trenera/wykładowcy (DTW) – 20 %
    3) program szkolenia (PS) – 10 %

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy:
    1) złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Sala Obsługi Klienta, stanowisko: „Dziennik podawczy + Informacja ogólna”, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole,
    lub
    2) przesłać na adres Zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole pok. nr 309 budynek C.

  • Termin składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    30 września 2020  11:30

  • Dodatkowe informacje

    Z uwagi na zastosowane przez Zamawiającego środki zapobiegawcze pandemii wirusa SARS-CoV-2, w tym kwarantannę, jakiej podlega cała korespondencja wpływająca (dokumenty będą obsługiwane przez kancelarię dopiero po upływie jednego dnia od ich złożenia), prosimy o odpowiednio wcześniejsze złożenie ofert (na co najmniej pełen 1 dzień przed wyznaczonym terminem składania ofert)

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 września 2020  14:04

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 września 2020  10:57

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    02 października 2020  08:43

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 października 2020  13:44

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 października 2020  13:12

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 listopada 2020  09:21

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 grudnia 2020  11:39

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    10 grudnia 2020  10:05

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 grudnia 2020  12:28

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    17 grudnia 2020  13:48

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 grudnia 2020  08:19
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    Umowa do części III:
    SAGES Sp. z o. o.
    ul. Nowogrodzka 62C
    02-002 Warszawa

    Umowa do części IV, VIII, IX, X
    OSEC Sp. z o. o.
    ul. Zeusa 41
    01-497 Warszawa

    Dla części I, II, V, VI, VII nie zostało udzielone zamówienie