Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na uslugi spoleczne i inne szczególne uslugi o wartosci równej lub przekraczajacej wyrazona w zlotych równowartosc kwoty 750 000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    9 sierpnia 2019  11:00

  • Kategoria zakupowa

    Usługi ochrony

  • Tytuł postępowania

    Świadczenie usługi dozoru i ochrony fizycznej, monitoringu elektronicznego i ochrony interwencyjnej obiektów i mienia w Oddziale ZUS w Gdańsku

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Gdańsku

  • Adres zamawiającego

    ul. Chmielna 27/33
    80-748 Gdańsk

  • Województwo

    pomorskie

  • Ogłoszenie o zamówieniu

  • Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

    79710000-4 usługi ochroniarskie
    79711000-1 usługi nadzoru przy użyciu alarmu

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub inny dokument określający warunki zamówienia

  • Dodatkowe informacje

    1) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zastosowaniem przepisów działu III rozdziału 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, odnoszących się do zamówień na usługi społeczne oraz wymienionych w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE (kody CPV 79710000-4 i 79711000-1).
    2) Wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 750 000 EURO.
    3) W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje zastosowanie przepisów art. 24aa ustawy. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
    4) W sprawach nieuregulowanych w SIWZ mają zastosowanie przepisy działu I rozdziału 2a, działu II rozdziału 5, działu V rozdziału 3 oraz działu VI ustawy – Pzp.

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    19 sierpnia 2019  09:00

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    21 sierpnia 2019  08:00

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 sierpnia 2019  11:00

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    26 sierpnia 2019  14:30

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 sierpnia 2019  10:00

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    28 sierpnia 2019  14:00

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    29 sierpnia 2019  14:05

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    02 września 2019  09:30

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    03 września 2019  14:00

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    06 września 2019  14:30

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    09 września 2019  13:00

Sprostowanie ogłoszenia lub ogłoszenie zmian

  • Data publikacji ogłoszenia
    11 września 2019  09:30

Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 września 2019  13:10

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    24 września 2019  15:00

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Data publikacji ogłoszenia
    14 października 2019  10:00
  • Nazwa albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zamawiający zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego

    Konsorcjum:
    1)Jantar Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk - Lider Konsorcjum
    2)Jantar 2 Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk - Partner Konsorcjum
    3)Sekret Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk - Partner Konsorcjum