Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
13 września 2019 13:32
-
Kategoria zakupowa
Dostawy samochodów, maszyn i urządzeń
-
Tytuł postępowania
Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2019 r. samochodów dla II Oddziału ZUS w Poznaniu w podziale na dwie części:
Część nr 1 - zakup samochodu osobowego
Część nr 2 zakup samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 -
Nazwa zamawiającego
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres zamawiającego
ul. Starołęcka 31
61-361 Poznań
T: +48 61 874 54 00
F: +48 61 877 28 50 -
Województwo
wielkopolskie
-
Numer postępowania
540000/271/4/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Główny: 34000000-7 - sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
Część nr 1:
34110000-1 - samochody osobowe
Część nr 2:
34115200-8 - pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
34136000-9 - samochody półciężarowe -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Zakład Ubezpieczeń społecznych II Oddział w Poznaniu ul. Starołęcka 31, budynek A, piętro I, pok. 102 - sekretariat
-
Termin składania ofert
23 września 2019 11:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Osoba wyznaczona do kontaktów z Wykonawcami:
Marek Żurek
e-mail: marek.zurek@zus.pl
T: +48 61 874 53 00
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia17 września 2019 12:45
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia19 września 2019 13:48
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia23 września 2019 12:20
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 września 2019 13:22
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia08 października 2019 08:11
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Marek Żurek
e-mail: marek.zurek@zus.pl
tel.: 61-874-53-00 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia