Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
18 września 2019 08:30
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących (drukarek laserowych Kyocera i HP oraz urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera, Canon i Samsung) zlokalizowanych w Oddziałach ZUS w Białymstoku, Olsztynie i Siedlcach w 2019 r. i w 2020 r.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres zamawiającego
Plac Konsulatu Polskiego 4
10-959 Olsztyn -
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Numer postępowania
230000/271/12/2019-ZAPII
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
- 50.00.00.00-5- Usługi naprawcze i konserwacyjne;
- 50.31.20.00-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego;
- 50.32.30.00-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych. -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
1. Wykonawca, celem złożenia oferty, pobiera edytowalną wersję formularza oferty ze strony www.zus.pl.
2. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami, w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum (ZIP), za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu do dnia 21.10.2019 r. do godziny 10:00.
3. Identyfikator postępowania oraz Klucz publiczny (niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę) dostępne są dla Wykonawców na liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz informacyjnie udostępnione są na stronie internetowej Zamawiającego jako załączniki do SIWZ.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń
lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP Zamawiającego (decydujące znaczenie będzie miała data otrzymania wiadomości przez system pocztowy Zamawiającego). -
Termin składania ofert
21 października 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
-
Dodatkowe informacje
1. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 21.10.2019 r. o godzinie 12:00 w siedzibie Zamawiającego O/ZUS w Olsztynie, ul. 1 Maja 10, pok. 325 na II piętrze.
2. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Iwona Maszkowska, tel.: 89 521-24-77, mail: ZAP_Olsztyn@zus.pl, ul. 1 Maja 10, pok. 105; 10–118 Olsztyn, w godzinach 7:00-15:00, od poniedziałku do piątku.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 października 2019 10:38
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia21 listopada 2019 13:07
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia26 listopada 2019 14:18
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia18 grudnia 2019 08:46
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Iwona Maszkowska
mail: zap_Olsztyn@zus.pl
tel.: 89 521-24-77 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia