Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
9 grudnia 2019 11:40
-
Kategoria zakupowa
Dostawy surowców energetycznych, energii i paliw
-
Tytuł postępowania
Dostawa oleju opałowego dla potrzeb kotłowni olejowej w Centralnym Ośrodku Szkoleniowym ZUS w Osuchowie.
-
Nazwa zamawiającego
Departament Zamówień Publicznych
-
Adres zamawiającego
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa. -
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
TZ/271/47/19
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem:
- 09135100-5 olej opałowy; -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym JEDZ, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, do dnia 15 stycznia 2020 r., do godziny 09:00.
https://epuap.gov.pl/wps/myportal -
Termin składania ofert
15 stycznia 2020 09:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy;
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy;
-
Dodatkowe informacje
1. Identyfikator postępowania - cc27de51-14df-4f93-bee5-c90e81164680
2. Klucz publiczny zamieszczony jest wraz z SIWZ, w folderze "Klucz publiczny".
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1) specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
2) format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
3) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
4) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia" jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia17 stycznia 2020 08:13
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia17 marca 2020 08:55
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia24 kwietnia 2020 09:00
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
imię i nazwisko: Iwona Grabarczyk
stanowisko służbowe: Główny Specjalista
Fax: +48 22 667 17 33/36, e-mail: SekretariatDZP@zus.pl
godziny pracy: 08:00 – 15:00; -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia