W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

Ogłoszenie o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000 zł

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    31 marca 2021  15:31

  • Tytuł zamówienia

    zakup usługi serwisu pogwarancyjnego przełączników SAN przez okres 12 miesięcy.

  • Nazwa zamawiającego

    Departament Zarządzania Systemami Informatycznymi

  • Adres zamawiającego

    ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    993000/273/31/2021

  • Treść zapytania publicznego

  • Termin składania ofert

    12 kwietnia 2021  12:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    12 kwietnia 2021  15:56