Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    13 września 2019  08:49

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Wykonanie robót remontowych w Inspektoracie ZUS w Sierpcu, ul. gen. L. Okulickiego 8, 09-200 Sierpc

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Płocku

  • Adres zamawiającego

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    Al. Jachowicza 1
    09-402 Płock

  • Województwo

    mazowieckie

  • Numer postępowania

    280000/273/18/2019-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    1. Termin składania ofert: 23 września 2019 roku, godz. 10:00
    2. Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy
    3. Warunki płatności: wynagrodzenie płatne w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 września 2019  11:17