Zamówienia publiczne
W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:
- wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne
są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
13 września 2019 12:46
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Wykonanie dokumentacji projektowej naprawy spękanych ścian XVI piętra budynku I Oddziału ZUS w Łodzi przy ul. Zamenhofa 2 oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres zamawiającego
ul. Zamenhofa 2
90-431 Łódź -
Województwo
łódzkie
-
Numer postępowania
210000/273/41/2019-ZAP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Termin składania ofert upływa 25.09.2019 r. o godz. 12:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia09 października 2019 13:24
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania