Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomioną w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformą zakupową:

  • wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, Plany postępowań oraz ich aktualizacje, a także wstępne ogłoszenia informacyjne

są dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.


​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska DRK, aktualizacja 03.04.2024 r., godz. 10:24

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    10 października 2019  13:48

  • Kategoria zakupowa

    Dostawy sprzętu IT i materiałów eksploatacyjnych IT

  • Tytuł postępowania

    Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla oddziałów ZUS w Rzeszowie, Jaśle, Nowym Sączu i Tarnowie do obsługi akcji 500+ dla osób niepełnosprawnych.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Rzeszowie

  • Adres zamawiającego

    Zamawiającym jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Rzeszowie z siedzibą w Rzeszowie
    Al. J. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów

  • Województwo

    podkarpackie

  • Numer postępowania

    350000/273/8000283345/2019-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ofertę należy złożyć w języku polskim za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zampubl_rzeszow@zus.pl lub dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres:
    Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Rzeszowie z siedzibą w Rzeszowie, Al. J. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, do pokoju nr 26 - dziennik podawczy:
    Do: 16.10.2019 r. do godz. 11:00
    Ofertę złożoną w formie elektronicznej należy zaszyfrować hasłem składającym się co najmniej z 8 znaków.
    Instrukcja szyfrowania ofert stanowi załącznik do Zapytania.
    Oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, która nie została zaszyfrowana nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
    Po terminie składania ofert określonym w niniejszym Zapytaniu, należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na ww. adres mailowy do godz. 12:00, informację zawierającą hasło w celu otwarcia oferty.
    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
    Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni.
    Otwarcie ofert odbędzie się w dni: 16:10.2019 r. o godz. 12:00 w budynku przy ul. Siemiradzkiego 8/2 w Rzeszowie

Wyjaśnienia lub modyfikacje zapytania ofertowego

  • Data publikacji ogłoszenia
    16 października 2019  08:20

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    23 października 2019  09:26