Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
14 października 2019 15:30
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Remont korytarza 3 piętra, wymiana ok. 30 szt. drzwi, wymiana płyt sufitu podwieszonego, wymiana listew odbojowych i cokołów przypodłogowych, prace malarskie w SOK, wymiana drzwi wejściowych od strony urzędomatu w Inspektoracie ZUS Warszawa - Wola, ul. Wrocławska 20.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
440000/272/22/ZAP/2019/ZP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
Ofertę należy złożyć w języku polskim za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ZAP_Warszawa1@zus.pl
lub
dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: I Oddział ZUS w Warszawie, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, bud. A przy ul. Miodowej 5, pok. 3
- do 22.10.2019 r. do godz. 10.00.
Ofertę złożoną w formie elektronicznej należy zaszyfrować hasłem składającym się co najmniej z 8 znaków.
Oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej, która nie została zaszyfrowana nie będzie rozpatrywana i brana pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia15 listopada 2019 10:08
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania