Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:

  • od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
  • od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje

będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.

Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.

Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.

​​​​​​​Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz. 10:44
​​​​​​​Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    6 grudnia 2019  11:41

  • Kategoria zakupowa

    Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania

  • Tytuł postępowania

    Opracowanie dokumentacji projektowej remontu pomieszczenia nr 608, remontu I i II piętra oraz gabinetu i sekretariatu Dyrektora w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Pl. Konsulatu Polskiego 4

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS Oddział w Olsztynie

  • Adres zamawiającego

    Pl. Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn

  • Województwo

    warmińsko-mazurskie

  • Numer postępowania

    230000/22/51/2019-ADG

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ofertę należy złożyć w języku polskim za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres monika.olszewska@zus.pl, dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: ZUS Oddział w Olsztynie przy ul. 1 Maja 10, 10-118 Olsztyn, pok. 102 lub ZUS Oddział w Olsztynie, Pl. Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn z dopiskiem „Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej remontu I i II piętra oraz gabinetu i sekretariatu Dyrektora w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Pl. Konsulatu Polskiego 4”
    Oferty należy złożyć w terminie do 12.12.2019 r. do godz. 10:00 .
    Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 12.12.2019 r. o godzinie 10:30, w siedzibie Zamawiającego – Olsztyn, ul. 1 Maja 10, pok. 102.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    18 grudnia 2019  08:26