Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
6 grudnia 2019 11:41
-
Kategoria zakupowa
Roboty budowlane, roboty instalacyjne i usługi projektowania
-
Tytuł postępowania
Opracowanie dokumentacji projektowej remontu pomieszczenia nr 608, remontu I i II piętra oraz gabinetu i sekretariatu Dyrektora w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Pl. Konsulatu Polskiego 4
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres zamawiającego
Pl. Konsulatu Polskiego 4
10-959 Olsztyn -
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Numer postępowania
230000/22/51/2019-ADG
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Ofertę należy złożyć w języku polskim za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres monika.olszewska@zus.pl, dostarczyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie na adres: ZUS Oddział w Olsztynie przy ul. 1 Maja 10, 10-118 Olsztyn, pok. 102 lub ZUS Oddział w Olsztynie, Pl. Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn z dopiskiem „Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej remontu I i II piętra oraz gabinetu i sekretariatu Dyrektora w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Pl. Konsulatu Polskiego 4”
Oferty należy złożyć w terminie do 12.12.2019 r. do godz. 10:00 .
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 12.12.2019 r. o godzinie 10:30, w siedzibie Zamawiającego – Olsztyn, ul. 1 Maja 10, pok. 102.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia18 grudnia 2019 08:26
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania