Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
15 stycznia 2020 12:56
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Postępowania na świadczenie usług przeglądów i konserwacji oraz napraw kopertownicy SPECTRUM Model DI 380 będącej na wyposażeniu Oddziału ZUS w Częstochowie
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Częstochowie
-
Adres zamawiającego
Ul. Dąbrowskiego 43/45
42-218 Częstochowa -
Województwo
śląskie
-
Numer postępowania
8000295364
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Ofertę należy złożyć w języku polskim: osobiście w siedzibie ZUS w zaklejonej i opisanej kopercie, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iwona.kepa@zus.pl do 22 stycznia 2020 r. do godz. 12.00.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia24 stycznia 2020 11:29
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania