Ogłoszenie o zamówieniu o wartości od 1000 euro do 30000 euro

Szczegóły przetargu publicznego

  • Data publikacji ogłoszenia

    30 czerwca 2020  08:19

  • Kategoria zakupowa

    Usługi IT i telekomunikacyjne

  • Tytuł postępowania

    Wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw central telefonicznych na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu.

  • Nazwa zamawiającego

    ZUS II Oddział w Poznaniu

  • Adres zamawiającego

    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań

  • Województwo

    wielkopolskie

  • Numer postępowania

    540000/273/13/2020-ZAP

  • Treść zapytania publicznego/ofertowego

  • Dodatkowe informacje

    Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktu w sprawie postępowania jest:
    Marek Żurek
    T: +48 874 53 00
    E: zap_poznan2@zus.pl
    Godziny kontaktu z Wykonawcami 8:00 - 14:00 (poniedziałek - piątek)

    Wykonawcy mogą składać oferty do 9 lipca 2020 r. do godz. 13:00

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania

  • Data publikacji ogłoszenia
    15 lipca 2020  12:24