Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o zamówieniu o wartosci od 1000 euro do 30000 euro (postępowanie/a wszczęte do dnia 15.02.2021 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
14 września 2020 10:33
-
Kategoria zakupowa
Usługi inne
-
Tytuł postępowania
Naprawa regałów jezdnych w obiektach I Oddziału ZUS w Warszawie przy ul. Senatorskiej 6/8, Kasprowicza 151, Goleszowskiej 2 i Wrocławskiej 20.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres zamawiającego
00-197 Warszawa, ul. Senatorska 6/8
-
Województwo
mazowieckie
-
Numer postępowania
440000/272/12/ZAP/2020/ZP
-
Treść zapytania publicznego/ofertowego
-
Dodatkowe informacje
Termin składania ofert do 22 września 2020 r. do godz. 10.00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia23 września 2020 15:21
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania