Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
2 kwietnia 2019 13:52
-
Kategoria zakupowa
Usługi serwisu, konserwacji maszyn, urządzeń i instalacji
-
Tytuł postępowania
Wykonywanie konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń w budynku przy ul. Lipiec Reymontowskich 11 w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych – dwie części).
-
Nazwa zamawiającego
ZUS I Oddział w Łodzi
-
Adres zamawiającego
ul. Zamenhofa 2
90 - 431 Łódź -
Województwo
łódzkie
-
Numer postępowania
210000/271/2/2019-ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
50730000-1
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź
parter, stanowisko - dziennik podawczy -
Termin składania ofert
18 kwietnia 2019 12:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp. -
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Pani Ewa Adamczyk, tel. 42 638 29 65
Pani Elżbieta Kubiak, tel. 42 638 27 40
adres e-mail: Zamowienia_Lodz1@zus.pl
faks 42 637 52 91
Miejsce i termin otwarcia ofert:
ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2, 90-431 Łódź, piętro XI, pok. 1112B
dnia 18.04.2019 r. o godz. 13:30.
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia12 kwietnia 2019 13:08
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia24 kwietnia 2019 13:47
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia28 maja 2019 11:55
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania