Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
12 marca 2019 12:48
-
Kategoria zakupowa
Dostawy inne
-
Tytuł postępowania
Sprzedaż, dostawa i montaż 34 sztuk regałów przesuwnych oraz 1 sztuki regału stacjonarnego do pomieszczeń archiwum w budynku przy ul. Andre Citroena 2 w Szczecinie z wykonaniem dodatkowej podłogi wypełniającej międzytorze.
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Szczecinie
-
Adres zamawiającego
ul. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin -
Województwo
zachodniopomorskie
-
Numer postępowania
271/PN/D/3/ZAP/2019
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
39141100-3 regały
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, w kancelarii -piętro I lub w pokoju 230, piętro III.
-
Termin składania ofert
20 marca 2019 10:30
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
nie dotyczy
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia13 marca 2019 13:06
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia20 marca 2019 13:30
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia03 kwietnia 2019 09:29
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia30 kwietnia 2019 13:42
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Joanna Siedlecka
e-mail: joanna.siedlecka01@zus.pl
tel. 91 459 69 53 -
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia