Zamówienia publiczne
W związku z uruchomieniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Platformy zakupowej:
- od dnia 6 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto oraz zapytania mające na celu rozeznanie rynku;
- od dnia 12 kwietnia 2021 r. wszczynane przez ZUS postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, a także Plany postępowań oraz ich aktualizacje
będą dostępne pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus.
Platforma zakupowa jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Jednocześnie informujemy, iż postępowania wszczęte przed wskazanymi
powyżej terminami prowadzone są na dotychczasowych zasadach.
Utworzył/odpowiada: DZP, 06.04.2021 r., godz.
10:44
Publikator: Anna Borowska, 06.04.2021 r., godz. 10:44
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (postępowanie/a wszczęte do dnia 31.12.2020 r.)
Szczegóły przetargu publicznego
-
Data publikacji ogłoszenia
9 maja 2019 09:49
-
Tytuł postępowania
Remont parkingu górnego i schodów wejściowych budynku Oddziału ZUS w Rzeszowie przy al. Piłsudskiego 12
-
Nazwa zamawiającego
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres zamawiającego
Al. Piłsudskiego 12 , 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Numer postępowania
350000/271/04/2019/ZAP
-
Ogłoszenie o zamówieniu
-
Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Część 1 parking CPV:
45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45223300-9 roboty budowlane w zakresie parkingów,
45233222-1 roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania,
45232410-9 roboty budowlane w zakresie kanalizacji ściekowej
Część 2 schody CPV:
45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne,
45262520-2 roboty murowe,
45320000-6 roboty izolacyjne -
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
-
Miejsce składania ofert
Al. Piłsudskiego 12 , 35-075 Rzeszów pok. 26 Dziennik Podawczy
-
Termin składania ofert
24 maja 2019 10:00
-
Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień
Zamawiający nie przewiduje udzielenia takich zamówień.
-
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Dodatkowe informacje
Ze strony Zamawiającego osobami uprawnioną do kontaktu są:
w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Mateusz Sobek - Inspektor T: 48 17/ 86-75-010, E: mateusz.sobek@zus.pl Godziny kontaktu z Wykonawcami 07:00- 15:00 (pn.- pt.)
w sprawach formalnoprawnych:
Janusz Żebracki - Specjalista, Stanowisko ds. zamówień publicznych, T: 48 17 86 75 284 E: janusz.zebracki@zus.pl Godziny kontaktu z Wykonawcami 06:30- 14:30 (pn.- pt.)
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
-
Data publikacji ogłoszenia22 maja 2019 08:10
-
Pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ oraz informacje o przedłużeniu terminu składania ofert
Informacja z otwarcia ofert
-
Data publikacji ogłoszenia28 maja 2019 09:03
-
Informacja z otwarcia ofert
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty / informacja o unieważnieniu postępowania
-
Data publikacji ogłoszenia18 czerwca 2019 14:17
-
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty/ unieważnienie postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
-
Data publikacji ogłoszenia19 lipca 2019 07:52
-
Osoba upoważniona do kontaktów – imię i nazwisko, e-mail, telefon
Janusz Żebracki - specjalista, Janusz.Zebracki@zus.pl tel. 17/ 86 75 284
-
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia